Com Trobar Enllaços d’ Entrada de Qualitat


Quan comencem la tasca d’aconseguir enllaços d’entrada (enllaços externs o dits també backlinks) de qualitat cap a la nostra pàgina web hem d’anar molt en compte perquè hi ha molts factors que ens poden fer augmentar o disminuir la posició en els resultats dels motors de cerca. Aquest article perfila la diferència entre l’enllaç d’entrada bo i el dolent i perjudicial que cal que evitem.

Un enllaç d’entrada de Qualitat que apunti al teu espai web ha de ser de la mateixa categoria i amb el contingut pertinent a la teva pàgina web. La pàgina web on està localitzat el teu enllaç ha de ser indexada per Google i tenir PageRank (valor numèric que assigna Google a una pàgina que informa de la seva rellevància i importància a Internet). Hi ha moltes aplicacions en els navegadors per poder veure aquestes dues accions de Google.

Algunes tècniques excel•lents per adquirir enllaços d’entrada bons són inscriure’s a directoris, escriure articles, blogs i fòrums.

Per presentar el teu enllaç a directoris cal seleccionar la categoria apropiada i fixar-te en quantes pàgines web estan enllaçades en aquella categoria. No hi haurien d’haver més de 30 enllaços de sortida. Si pots aconseguir la primera o segona pàgina aquest serà un enllaç de qualitat; o si la pàgina que t’enllaça té PageRank també és sinònim de qualitat de l’enllaç. Evita aquells directoris que ordenen els espais web per ordre alfabètic. Quans més creix el directori més decreix la teva posició als resultats de Goole.

Escriu un article pertinent al contingut de la teva pàgina web i presenta aquest article a directoris i blogs rellevants. Els blogs són una manera excel•lent d’aconseguir qualitat a més reben tones de trànsit, el qual dóna al vostre lloc més exposició. Igualment passa amb els fòrums; aconseguir posar un enllaç en fòrums adequats a la temàtica del teu espai web dóna més visibilitat a la pàgina web.

Què has d’evitar?

  1. Evita a enllaçar-te pàgines amb PageRank 0, sobretot si la pàgina d’inici sigui també 0.
  2. Especialment evita granges d’enllaços, pàgines web que continguin més de 100 enllaços de sortida sense cap tipus de correlació temàtica.
  3. Evita llocs web mirall. Són els pàgines amb el mateix contingut que una altra però amb diferent URL. Evita també pàgines que et redirigeixen automàticament cap a altres URL.
  4. També evita posar en pàgines dinàmiques on en la seva URL hi hagi un signe d’interrogació perquè no sempre estan indexades per els motors de cerca.
  5. No enllacis mai el teu espai web on el codi Font sigui “no index” o “no follow”
  6. No es convenient tampoc col•locar el teu enllaç en pàgines que es carreguin molt lentament o que continguin anuncis i banners amb programació flash.
  7. No adquireixis grans números d’enllaços d’entrada e un període curt de temps, han de ser acumulats gradualment.

Tot això podria afectar de manera negativa la valoració de Google de la teva pàgina web ja que considera que la pàgina que t’enllaça és escombraria o té poca importància. Aquí val la dita: miro amb qui vas i et diré qui ets.
Tenir camins d’entrada de Qualitat cap a la teva pàgina web es necessita no només per tenir més visites sinó també és un dels factors més importants per aconseguir un Ranking alt en els motors de cerca. Tingues ull on col•loques els teus enllaços!!


Deixa una Resposta