Com escriure articles publicitaris


Escriure articlesPer promocionar la vostra empresa online, una eina efectiva és publicar articles publicitaris sobre aquesta en blogs, directoris i altres pàgines web. Els objectius del màrqueting amb article són augmentar fonts de tràfic, adquirir reputació online i donar enllaços de qualitat cap el teu espai web.
Si t’agrada escriure i si a més és expert del què parles, aquest camí podria donar-te moltes satisfaccions alhora de promocionar la teva empresa o la teva persona.
Donem 10 consells a seguir per escriure un article publicitari. Coses que cal evitar i coses que cal fer per tenir èxit en el procés de promoure l’espai web/empresa a través el màrqueting amb articles.

Què evitar en un article publicitari:

  1. La primera frase es primordial, ha de captivar el lector a seguir alhora que li indiqui de què parlaràs. No comencis mai la frase “El següent article és sobre jardineria” : massa genèric, massa avorrit. Comença l’article amb una frase que inviti a la reflexió, proposa un problema, fes una declaració contundent.
  2. No t’allarguis massa. No deixis que el lector es perdi, sigues concís i tindràs més possibilitats que el lector no abandoni la pàgina
  3. No utilitzis un llenguatge publicitari, el lector busca informació d’un expert, informació veraç o aprofundir sobre què pot fer aquest producte/servei per a ell. No converteixis un article d’un blog amb un anunci amb termes exagerats per atraure la venda.
  4. No et passis en posar paraules clau o frases per a el posicionament perquè els motors de cerca podrien perdre l’interès en l’article.
  5. L’article ha de tenir una conclusió/resolució dona resposta al lector sobre el tema que has proposat.

Què fer en un article publicitari:

  1. Parla del què saps. Quan posseeixes experiència i coneixements d’un tema es nota quan escrius.
  2. Corregeix els errors gramaticals i ortogràfics. No pengis un article amb errors d’aquest tipus. Hi ha moltes eines que et poden ajudar a corregir els errors.
  3. Crea’t un nom i deixa que el lector t’identifiqui amb una petita biografia. Ajuda al lector interessat a contactar-te.
  4. Sigues regular i constant, escriu i publica a directoris i pàgines web. No et limitis en pocs, quants més llocs publiques més tràfic tindràs.
  5. Monitoritza les estadístiques de l’article. Mou-te seguint els resultats de les visites i promou l’article que ha tingut més bons resultats.

Aquests son uns consells senzills però basics per el màrqueting amb articles. Si no treballes de manera apropiada llavors estàs malgastant el temps. Pots escriure molt bé però has de sempre respectar aquestes regles per escriure correctament un article per promocionar la teva empresa.


Deixa una Resposta